Main Page

Tuesday, May 22, 2012

Bersyukur

                                     Saia bersyukur sebab makin hari follower saya semakin bnyak...walaupun tak 
       seperti korang punyer..aku happy sangat sebab usaha aku slama nie xsia2 aja...
       aku harap follower aku tuh..nun sebelah kiri tuh <---- smakin bnyak dari hari ke hari..
       sapa2 yang belum jadi follower saia..jd lh follower saia balik k..jangan risau..korang follow saia of coz lh saia follow korang back...xyah risau eyh..yang dh jdi follower saia tue...promote lh blog saia nie eyh...walaupun xsebrapa cntik mcm korang...tpi apa slh kalau suatu hri nanti saia dapat ikut jejak korang...^6

2 comments:

  1. 1st, blog ni cantik. 2nd, blog ni tetiba muncul hujan bentuk reben yang susah aku nak baca. 3rd, aku suka rambut kau sebab panjang macam cerita hantu korea. 4th, aku tak jumpa mana butang follow. 5th, ini 1st time aku datang. hahahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak semua nya sempurna ok..adakah anda mempunyai masalah penglihatan..butang follow saya ada d sebelah atas kanan..btw..thank sebb sudi jengok blog sya yang xsbrapa mcm yng awak punya..

      Delete