Main Page

Sunday, May 6, 2012

Happy with my couple..

                     


                                      ><Akhirnya pergaduhan ku dengan cinta hati..sudah pulih..happy saya..
huhu..hati pun xyah susah-susah lagi..tak macam hari tu..gadoh mcm lamak dh x gadoh..sdang kan hal yng dgadohkan hal kecik jer....hehhe..
CRAZY COUPLE....hurm..saya nie walaupun couple ngan cinta hati kesayangan saya tue...tpi saya tak mcm couple2 yang laen..jalan sama-sama..saya xcam tu..boleh dikatakan bukan karakter saya..kalau bertembung pun..juz hahaha..SENYUMjer lah..xkan nangis plak..tpi walaubagaimanapun..saya happy sangat couple dngn dia...dia kata die xhencem..?xhncem ker..xkacak ker..eyh..kacak ngan hencem kan sma..apelah saya ne..ada misz domo kesah...!walaupun cinta hati sya tu xskacak putera...tpi hati dia kacak..tetap sekacak PRINCE..pada heart saya??biar orng lain kata dia xkacak... ..saya xkesah..saya punya cinta hati...saya sendiri pilih dia..tupppp...><***tirai ditutup***

No comments:

Post a Comment