Main Page

Wednesday, May 23, 2012

happy+sad=badmood


           Aku jadikan tajuk diatas sbgai entry saia malam ini...aduh
      so bad....susah hati saia...percintaan yang menyakit kan hati...cubalah cinta ini tak menyakitkan hati..
      kan bez,..ne tak..asyik2 gadoh..baru saja lepaz berdamai..pas tu gaduh ag...wah!letih dh aku...
      mungkin dia tak tau betapa aku mencintainya..walaupun aku sebegini rupa..
 memang...aku memang tidak layak untuknya...dia begitu baik untuk ku..aku sngat takut untuk melepazkan nya..kerna ku sngat mencintainya..bagaimana rasa hatiku..hanya yang maha kuasa yang tahu betapa aku sungguh terseksa atas hubungan yang menyedihkan ini..
                 (MOOD BERCAMPUR ADUK.,ITULAH SMPAI KELUAR IDEA YANG MEREPEK)                                      

No comments:

Post a Comment