Main Page

Thursday, May 17, 2012

Love that JOB

                                               Good job..hari nie saya jadi PHOTO EDITOR..
                       Saya edit pixca kwn saya sendiri..korang kalau nak pun boleh..saya punya kedai nie bez lh  
                      jugak..sebab saya xmntaq apa2 byaran...untuk permulaan ini...tpi xtau plak bila esok2 hari..
                      mungkin ada bayaran kot..tpi sya bukan gurl yng gila sngt dngn dut2 nie..
                      sya xmntaq bnyk kalau buka kdai PHOTO EDITOR..kalau korang suka
                                      SUPPORT dan  bagilah KOMEN kat post saya yang satu nie eyh...
                                                                        LIKE sekali yarh..!
ini pelanggan pertama saya..

dia ni plak pelanggan kedua saya
*Mereka berdua nie coupling..sweet kan..
*kalau korang berminat tag aja pixca korang kat facebook saya..tau kan facebook saya
 ala yang tulis "LHESHIEA SUKE DOMODENY"tue lah..
*^__^

No comments:

Post a Comment