Main Page

Wednesday, May 9, 2012

my sweet moment at PLKN

saya dengan kwn saya tyme kitarang TEATER MUSIKAL
nama kawan saya nie julia
the best of wirawati kump1 siri 9

nie pun sama..tpi teater musikal dh bis..juz tunggu masa nak balik ke dorm masing2
jer..nama kawan sya yang sorang nie..
cyielha

yang ne pun pada hari yang sama...hahha
popular jugak saya tyme tue..ehhe
nama kawan saya nie
wendy

ne pose yang blainan..kat atas td..muka dia hilang sblah
tulh..nak snap lagi..inilh hasil nya..

xnak dh ajak orang..snap pica sndiri pun dh cukup
ehehe

ne plak nama  dia
erica

pixca ne mlam PPSB kitarang...nama kump.kami::sangkar emas..
kum kami ialah persembahan terbaik..gembiranya kitarang..mak kaceh d=pda ckgu ayatt yang
tlah membimbing kami..nak tau sapa dia..tue kat sblah si kacak yng pakai bju ala2 kuning..tue lh dia ckgu comey
kitarang...
ehhehhe

ehehe
nie aktiviti hujung minggu saya dan kawan2..melepax..haha
ada kerja sbnar nya...tpi buat hal jap..

wahh..miz sngat tyme nie...tyme kitarang sgelintir komp.CHARLIE N DELTA.
KHIDMAT KOMUNITI kat TAMAN PERMAINAN SARATOK..
bez...
ehehehe
**selesai sudah my moment with frenz...skarang kump 2 plaq yang mencipta diari plkn..
Daaaa..SALAM BUKIT SABAN DAN SALAM SATU MALAYSIA...
(HHHUUU..HHHAA!! MALAYSIA BOLEH!!)

No comments:

Post a Comment